Recepcja i Consierge BANER

Recepcja i Consierge

Zapewniamy sprawną i komfortową obsługę naszych Pacjentów

Recepcja

Karolina Pustelnik

Recepcja

Lidia Musioł

Recepcja

Sonia Semik

Recepcja

Julia Kotulska

Consierge

Marlena Bodzak

Consierge

Paweł Hadzik

Consierge

Wojciech Cierpiał

Recepcja

Emilia Śląska

Magda Gajowska

Recepcja

Magda Gajowska

Pracę na stanowisku recepcjonistki w Klinice Doktora Borczyka rozpoczęłam w 2014 roku. Jest to praca, w której najbardziej cenię sobie kontakt z pacjentem. Koncentruję się na tworzeniu pozytywnych relacji z pacjentami. Dbam o to, żeby wizyty odbywały się w atmosferze przyjaźni i poczuciu bezpieczeństwa, a każdy pacjent czuł się w naszej Klinice komfortowo.
Jestem osobą empatyczną i wyrozumiałą, z pozytywnym nastawieniem do pracy, z którą inni chętnie współpracują. Swoje obowiązki wypełniam rzetelnie, z najwyższą starannością i zaangażowaniem, a uśmiech i zadowolenie pacjentów dają mi wiele satysfakcji. Moja bardzo dobra organizacja pracy pozwala mi doskonale zbilansować swoje obowiązki, do których, oprócz bezpośredniego kontaktu z pacjentami, należy również szereg spraw formalnych. Dokładność i skrupulatność pomagają mi w sporządzaniu i prowadzeniu dokumentacji medycznych, rozliczeniach oraz wielu innych aspektach mojej pracy.
Swoją wiedzę poszerzam podczas codziennej pracy oraz poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach.

Paulina Bruź

Recepcja

Paulina Bruź

Od 2009 roku w Klinice Doktora Broczyka pracuję jako recepcjonistka. Jestem odpowiedzialna za pierwszy kontakt z pacjentem.
Dbam o profesjonalną i życzliwą obsługę Pacjentów – pomagam w ustalaniu terminów kolejnych wizyt, wyjaśniam wszelkie wątpliwości, odpowiadam na pytania, a także chętnie poratuję pyszną kawą czy herbatą.
Moim priorytetem jest, aby pacjent był w stu procentach usatysfakcjonowany i w pełni komfortowo nastawiony do wizyty. Dążę do tego, aby pacjent w klinice czuł się jak w domu.

Agata Gawęda

Recepcja

Agata Gawęda

W Klinice Doktora Borczyka pracuje od Lutego 2016 roku jako recepcjonistka.
Głównym moim celem jest dbanie o komfort Pacjenta i Jego satysfakcję.  W mojej pracy staram się w jak najbardziej profesjonalny sposób służyć Pacjentom. Dbam o życzliwą i miłą obsługę. Chętnie i z uśmiechem odpowiadam na wszelkie pytania dzieląc się zdobytą tutaj wiedzą i doświadczeniem.

Chcesz wiedzieć więcej?
Skontaktuj się z nami!
32 203 74 25

Chcesz wiedzieć więcej?
Wypełnij formularz kontaktowy

Zadzwoń Napisz